Thursday 22 January 2015

Ibu Menyusu pun boleh berdiet dengan Shaklee



Assalamualaikum dan salam sejahtera semua..

Nak kongsi sikit tips diet untuk ibu menyusu ni..
Siapa kata ibu menyusu tak boleh berdiet... boleh tau.. tapi dengan cara yang sihat untuk ibu dan anak yang sedang menyusu.

Shaklee ada vitamin 
untuk ibu-ibu menyusu yang rasa dah terlebih naik berat tu. Anda boleh cuba set ni...

1. ESP
2. Cinch
3. Lecithin
4. Omega Guard (terlupa admin nak letak sekali.. ada kat bwh rak tu)

Esp dapat melancarkan susu ibu dan juga memberikan rasa kenyang kepada ibu menyusu kerana esp mengandungi sumber protin dan mineral yang tinggi. Begitu juga chinch.. disamping dapat membekalkan tenaga juga dapat membantu dalam proses perlindungan otot semasa berdiet. Lecithin dan omega dapat membantu membakar lemak. Bahkan omega juga baik untuk otak anak anda yang sedang menyusu dan merendahkn paras kolesterol.

Oh ya.. alfafa juga boleh diambil bagi melancarkan proses pembuangan dan membantu dalam melancarkan susu ibu..

Sungguh banyak khasiat vitamin2 shaklee ni.. nak berdiet kena cara sihat ya...

Untuk keterangan lanjut sila hubungi 0133957655.
 


p/s
Nak tahu... saya baru ambil vit set ni 3 hari.. berat saya dh turun 3kg... hehe macam x percaya.. 2 ke 3 kali juga timbang. Memang dah turun 3kg. Saya makan macam biasa juga.. alhamdulillah... semoga saya mendapat berat yang ideal...dan saya masih menyusu badan.



Hubungi saya Inna / Zue / Zurin 


Shaklee Independant ID : 1084335
H/P : 013 3957655 #SMS/CALL/WHATSAPP/TELEGRAM#
FB : Inna Zue Zurin
Page : SeriZurin Nature Vitta e-shop
Blog : www.innazurin.blogspot.com

*These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Popular Posts