Tuesday 17 April 2018

Psoriasis dengan Shaklee


Assalamualaikum wbt

Hari ni saya nak share suplemen shaklee yang saya ambil untuk bantu rawat psoriasis saya. 



ESP
Bantu menghasilkan kulit baru yang lebih sihat dan cerah satu badan. Esp membantu menghilangkan kesan parut akibat psoriasis. Apabila kita lebih berusia ESP memang sangat membantu dalam penghasilan kulit baru yang lebih licin dan cerah ini. Bukan itu sahaja badan kita juga memerlukan sumber vitamin dan protein untuk melawan penyakit psoriasis ini. ESP yang mengandungi 9 asid amino dan tinggi protin menyiapkan badan kita dengan membantu melawan penyakit. 

OMEGA GUARD
bertindak sebagai terapi kepada penyakit autoimmune seperti SLE, psoriasis dan lain-lain. Bersifat anti radang untuk mengawal rasa gatal dan baik untuk membaiki struktur kulit menjadi lebih licin

GLA COMPLEX
Mengurangkan inflamasi kulit, eczema, psoriasis, alergik, kegatalan, kulit kering, Mengurangkan dan menghilangkan kulit yang bersisik. Menjadikan kuit lebih halus dan lembut. 

VITAMIN C
Mengekalkan integriti tisu badan seperti kulit, kulit akan kelihatan lebih cerah, berseri, tegang dan licin. Vit C juga membantu merangsang penghasilan kolagen didalam badan. Disamping meningkatkan sistem pertahanan badan. 

B COMPLEX
Bertindak sebagai anti stress iaitu penenang. Orang psoriasis perlu sentiasa dalam keadaan tenang untuk memastikan psoriasis tidak aktif untuk keluar. Psoriasis amat dirangsang sekiranya anda stress. Jadi pengambilan B Complex memang sangat membantu. 

VITAMIN E
Menentang radikal bebas yang merosakkan sel badan. Memudarkan parut bekas psoriasis dan meremajakan kulit. Di samping membantu melembakan kulit anda. 

Jom lawat entry saya sebelum ini mengenai psoriasis




Sekiranya anda perlukan khidmat nasihat sila hubungi saya. Jangan malu-malu nak bertanya, saya pun seperti anda. Tiada yang mustahil bila anda percaya. Insyaallah dengan izin Allah dapat meredakan dan menghilangkan psoriasis yang kita alami. Tiada daya dan upaya melainkan dengan kuasa Allah yang Maha Tinggi dan Maha Agung. 

Panjatkan doa, terus berdoa dan sabar. Jangan sesekali mengeluh penat berusaha mencari penawar dan jangan sesekali putus asa. Insyaallah ada jalan untuk hambanya yang sabar dan berusaha. 


Shaklee Independant ID : 1084335
H/P : 013 3957655 
FB : Inna Zue Zurin
Page : SeriZurin Nature Vitta e-shop
Blog : www.innazurin.blogspot.my

*These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease

#psoriasis
#psoriasisdenganshaklee
#vitaminuntukpsoriasis
#puncapsoriasis
#kawalpsoriasis
#sayadanpsoriasis
#agenshaklee
#agentbangidanputrajaya
#surirumahjanapendapatan

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Popular Posts