Tuesday 24 April 2018

VITAMIN UNTUK UMRAH @ MELANCONG

Assalamualaikum wbt

Semoga anda semua sentiasa dalam rahmat Allah dan dalam lindunganNya. Aminn

Hari ni saya ingin bercerita mengenai persiapan sebelum dan semasa percutian menunaikan umrah atau melancong ke mana sahaja. Mudah-mudahan dapat membantu anda yang sudah mendapat jemputan ke tanah suci atau percutian keluarga. 

Sekiranya anda atau ahli keluarga anda ingin pergi menunaikan umrah atau melancong pastikan bekalan ubat semasa kecemasan ada dibawa sekali seperti pcm dan minyak angin atau gamat sekiranya berlaku kembung perut dan sebagainya. 

Begitu  juga suplemen tambahan Shaklee sangat membantu bagi memastikan anda mendapat bekalan tenaga secukupnya sepanjang perjalanan perlancongan anda. 



SET VITAMIN UMRAH DAN PERLANCONGAN

Set Vitamin di atas sangat membantu anda kerana :

🌸 Performance Drink - Elak daripada berlakunya dehidrasi dan juga membekalkan tenaga segera. 
🌸 Vitalea - multivitamin lengkap dengan zat besi. Sepanjang perjalanan mungkin bekalan zat makanan yang diambil tidak seimbang jadi vitalea membantu badan kekal sihat kerana membekalkan sumber vitamin, dan mineral yang mencukupi untuk badan. 
🌸 Omega - memastikan perlindungan daripada anti radang seperti lenguh-lenguh dan kebas kaki. 
🌸 Ostematrix - membantu badan sentiasa kekal bertenaga sepanjang perjalanan umrah @ perlancongan. Membantu menyokong sendi dan otot. 
🌸 Vitamin C - membekalkan vitamin C untuk memastikan ketahanan badan kuat daripada serangan batuk, demam dan selsema akibat pertukaran cuaca ditempat baru. Di samping itu ia juga melindungi badan daripada serangan radikal bebas. 

Dalam masa kita menunaikan umrah, haji atau melancong,  kesihatan harus dijaga agar kita dapat menunaikan umrah atau melancong dengan mudah dan sempurna. Kalau dah sakit nak jalan pun tak berdaya kan dah rugi percutian kita tu. Bukan senang nak dapat peluang pergi ke luar negara nikan. Kalau boleh persiapkanlah diri dengan mental dan fizikal yang lengkap sebelum kita pergi melancong. Oleh itu kesihatan dari sebelum percutian juga haruslah dijaga, barulah kita mendapat percutian yang benar-benar sempurna dan berbaloi kan. 



Kalau ada budget lebih boleh bawa nutriferon. Untuk bekalan ibu ayah kita agar kekal sihat dan cergas di tanah suci apa salah nya kan kita bekalkan vitamin ini untuk mereka. 

Sekiranya anda berminat dengan set vitamin di atas boleh lah hubungi k inna ya di talian 0133957655

 Shaklee Independant ID : 1084335
H/P : 013 3957655 
FB : Inna Zue Zurin
Page : SeriZurin Nature Vitta e-shop
Blog : www.innazurin.blogspot.my

*These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease

#sayajualshaklee
#vitaminumrah
#vitaminshaklee
#surirumahdanshaklee
#agenbangjdanputrajaya


No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Popular Posts