Wednesday 4 April 2018

Vitamin C Shaklee Terlajak Laris


Kelebihan utama vitamin C Shaklee adalah ianya diformulasi dalam bentuk ‘sustained release’ (pelepasan masa) . Ini bermaksud kandungan vitamin C di dalam tablet ini akan dilepaskan ke dalam badan secara berperingkat-peringkat iaitu 1.5mg selama setiap jam. 

Sebiji Vitamin C Shaklee mengandungi 500mg vitamin C dan ianya dirembeskan secara perlahan-lahan dalam badan mengikut keperluan badan kita untuk setiap jam. 

Ini bermakna bila kita ambil sebiji vitamin C Shaklee, badan kita tidak terus menerima 500mg vitamin C. Sebaliknya ia akan dilepaskan sedikit sedikit iaitu 100mg untuk setiap jam selama 5 jam. 

Keadaan vitamin C bersifat larut air dan ini 
 mememudahkan penyerapan keperluan vitamin C oleh badan dan ianya mudah terhapus dalam keadaan tertentu contohnya jika kita stress, terlalu fokus terhadap pc dan handphone, berhadapan dengan cuaca panas dan sebagainya. Jadi vitamin C yang dianbil ini akan terpelihara dan badan anda menerima bekalan vitamin C yang mencukupi setiap hari. Jadi amalkan pengambilan vitamin C dalam diet harian kita.





Vitamin C shaklee merupakan vitamin yang paling laris di dalam carta jualan Shaklee. Kenapa Vitamin C shaklee famous sangat ni!!

Nak tahu kenapa?
Sudah semestinya ia famous kerana banyak kebaikan dan manfaat yang boleh diperolehi daripada hanya sebiji vitamin C shaklee ini.
Jom kita tengok apa kebaikan vitamin C shaklee ini sampai terlajak laris :
  1. Mencerahkan kulit.
  2. Melambatkan proses penuaan.
  3. Menguatkan struktur gigi, gusi dan mengatasi masalah gusi berdarah. 
  4. Menghalang pembentukan pigmen yang menghalang masalah jeragat.
  5. Pengambilan vitamin C yang mencukupi dalam diet seharian dapat mengurangkan risiko tekanan darah tinggi 
  6. Membantu proses penghadaman & penyerapan zat besi.
  7. Membantu memulihkan selsema, dan mengurangkan masalah resdung dan bersin waktu pagi. 
  8. Membantu meningkatkan sistem imunisasi tubuh badan. 
  9. Mempercepatkan proses penyembuhan luka,kudis dan demam 
  10. Perhatian untuk perokok atau mereka yang bergaul dengan perokok kerana 1 batang rokok mampu melupuskan 50-100mg Vitamin C. Jadi pengambilan Vitamin C dapat memenuhi keperluan vitamin C oleh badan.
  11. Mengekalkan kolesterol sihat kerana ia mampu mengurangkan kolesterol dan tekanan darah. Mengekalkan kapilari darah yang sihat, menghalang pendarahan hidung, pendarahan serebral dan skurvi.
  12. Memerangi kanser kerana ianya satu-satunya anti oksidan yang berkuasa meningkatkan inteferon semulajadi tubuh dan merangsang pengeluaran T-Cells untuk melawan sel kanser dan membuang kimia berbahaya dari tubuh dengan berkesan.


Pentingnya Vitamin C kepada tubuh badan kita kerana :
  1. Tubuh kita tidak dapat menghasilkan vitamin C dengan sendiri.
  2. Tubuh kita akan kehilangan vitamin C semasa melakukan aktiviti harian.
  3. Vitamin C dalam badan akan menyusut apabila kita berada dalam keadaan tertekan (stress).
  4. Bagi perokok, kandungan vitamin C dalam badan mereka sangat terjejas kerana 1 batang rokok mampu memusnahkan 50-100mg vitamin C dalam badan.
  5. Pil perancang dan ubat tahan sakit juga mengurangkan kandungan vitamin C dalam badan.
  6. Pengambilan vitamin C Shaklee secara berterusan mampu meberikan kesan positif kepada badan kita, terutamanya dari segi kecantikan kulit, dan awet muda.
Hubungi saya untuk order Vitamin C Shaklee terlajak laris ini. Tak rugi tau cuba vit C shaklee. Insyaallah anda pasti akan nampak perubahan yang nyata. Kulit cantik dan muka bersinar-sinar. Saya x tipu tau. 😍😍😍

Shaklee Independant ID : 1084335
H/P : 013 3957655 #SMS/CALL/WHATSAPP/TELEGRAM#
FB : Inna Zue Zurin
Page : SeriZurin Nature Vitta e-shop
Blog : www.innazurin.blogspot.my

*These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease

Tiada yang mustahil jika anda percaya. InsyaAllah...

#vitaminCShaklee
#Awetmuda
#kebaikanvitaminC
#banturawatresdung
#ubatsemulajadiselsema
#antioksidantinggi


No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Popular Posts