Wednesday 11 April 2018

Surirumah Jom Bangkit Jana Duit Sendiri

Assalamualaikum wbt



Ayuh surirumah kita bangkit dan usaha untuk jana pendapatan sendiri. Tentu puas hati ada duit sendirikan. Ianya berbeza tau kalau kita berbelanja dengan duit sendiri berbanding duit suami. Kepuasan dia lain macam sebab puas hati hasil kudrat sendirikan. 

Macam saya yang pernah bekerja dengan gaji yang agak selesa tetiba duduk rumah uruskan hal rumah sepenuhnya. Sape yang tak terperanjat setiap bulan poket penuh hujung bulan tetiba kena tunggu suami bagi duit allowance. Daripada situ saya sedar saya perlu buat sesuatu, sampai bila kita perlu menadah tangan sahaja. Bukan nak fikir negatif tetapi persediaan dan perancangan masa depan perlu ada untuk diri sendiri dan anak-anak. 

Dari situ detik permulaan saya aktif berbisnes shaklee. Dengan guideline upline, super upline dan sahabat shaklee di dalam grup kami, saya mendapat tunjuk ajar dan cara-cara untuk menarik rezeki. Semua boleh dipelajari dan diusahakan dan yang paling penting USAHA, NAWAITU dan SEMANGAT yang tak mudah putus asa untuk terus berjuang. Bersujudlah memohon kepada yg Esa untuk santapan roh kita. Insyaallah percaya tiada yang mustahil jika anda benar- benar percaya dan sentiasa berusaha untuk mendapakatnnya. 

Kenapa bisnes shaklee ni best sangat dan mudah :

1. BERNIAGA SECARA ONLINE DAN OFFLINE. 
Anda tak perlu nak pergi satu rumah ke satu rumah nak jual barang atau produk. Anda boleh menggunakan medium offline dan online di hujung jari sahaja. 

Offline sekiranya ada sahabat, jiran tetangga atau ahli keluarga anda yang berminat menggunakan produk shaklee. Anda boleh perkenalkan vitamin C dan Ostematrix sebagai permulaan. Percayalah mereka akan merasai kebaikan vitamin tersebut dan akan mula bertanya vitamin yang lain. 

Online boleh dilakukan dengan pelbagai cara, penulisan blog, facebook, Instagram dan whatsapp. Tak tahu nk tulis blog, jangan risau saya akan guide. Semudah abc tau. Dulupun sis bayangkan kena tulis program bagai. Rupanya di hujung jari kita sahaja. Malu nk bercakap inilah medium yang paling kuat untuk menarik pengguna vitamin dari seluruh pelusuk malaysia dan dunia  Sangat luas pasarannya sedangkan kita hanya duduk di rumah sahaja

2. TAK PERLU SIMPAN STOK. STOK DI GEDUNG SHAKLEE. 
Tak perlu simpan stok vitamin yang banyak dimana perlu pelaburan yang besar. Website shaklee2u sedia ada untuk kita order bila ada permintaan dan pengeposan dilakukan oleh shaklee juga. Senangkan, tiada masalah stok tak laku atau perlukan modal yang besar. 
Sekiranya anda sudah mempunyai pelangan yang tetap tak salah untuk simpan stok agar mudah pelanggan walk in dan beli terus daripada anda. 

3. FLEXIBLE HOUR UNTUK BEKERJA. ANDA BOS DAN ANDALAH PEKERJA. 
Freedom untuk melakukan bila, dimana dan tak kira masa. Semuanya terpulang pada anda untuk tentukan.Tiada  terikat dengan peraturan ofis dan tak perlu pun stayback sampai jauh malam di ofis tau. Semua anda yang tentukan dan uruskan. 

Bestkan kerja sendiri dengan jadual sendiri sambil dapat menguruskan suami, anak-anak dan rumah. Cuba buka minda anda untuk berjaya dan punya masa depan yang cerah. Andalh big bos untuk bisnes anda sendiri dan anda tentukan target bonus anda. Usaha lebih lebihlh bonus yang anda dapat. 

4. SHAKLEE UTAMAKAN KELUARGA DAN KAMI ADALAH SATU KELUARGA. BERGANDING BAHU TOLONG MENOLONG. 
Kami saling tolong menolong di antara satu sama lain di dalam grup shaklee kami. Yang diatas sedia membimbing dan membantu untuk sebarang pertanyaan bisnes shaklee. Jangan risau kami dalam satu bumbung saling tolong menolong. Risau ada anak kecil , tak boleh pergi seminar. Shaklee amat mementingkan keluarga. Anak kecil dibenarkan dibawa sekali semasa seminar tau. Keluarga tak tinggal tau. Semuanya dipermudahkan. Keputusan di tangan kita Jika mahu berjaya, USAHA DAN MENCARI JALAN, bukan terus mencari ALASAN. 

Orang berjaya sentiasa berusaha mencari JALAN dan tidak mencari ALASAN
Jom lawat entry saya sebelum ni. Bagi up semangat sikit💪💪💪

Shaklee Independant ID : 1084335
H/P : 013 3957655 
FB : Inna Zue Zurin
Page : SeriZurin Nature Vitta e-shop
Blog : www.innazurin.blogspot.my

#surirumahjanapendapatan
#sururumahadaimpian
#surirumahluarbiasa
#surirumahdankerjaya
#shakleebusinesspartner
#dropshipshaklee
#agenbangi
#agenputrajaya
#agenbandarserputra
#agenbukitmahkota

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Popular Posts