Sunday 1 April 2018

Mencari ilmu di mana-mana





Inilah rutin saya sekarang seminggu sekali atau selang 2 minggu membantu memantau pelajar semasa program sekolah mengikuti bengkel upsr di UKM. 

Banyak ilmu dapat saya pelajari kerana silibus sekarang sudah jauh berbeza dengan silibus saya dahulu. Boleh saya gunakan untuk menyemak latihan anak di rumah kelak. 

Pada masa yang sama sempat berkongsi kebaikan vitamin shaklee dengan prospek yang turut hadir. Mudah-mudahan mendapat keberkatan daripadaNya. Berkongsi kebaikan vitamin shaklee secara x langsung sambil  pantau anak-anak mencari ilmu. 

Saya isteri, ibu, surirumah dan sempat menjalankn bisnes shaklee di mana-mana. Insyaallah niat baik akan baiklh ganjaranNya. 

Shaklee Independant ID : 1084335
H/P : 013 3957655 #SMS/CALL/WHATSAPP/TELEGRAM#
FB : Inna Zue Zurin
Page : SeriZurin Nature Vitta e-shop
Blog : www.innazurin.blogspot.my

Tiada yang mustahil jika anda percaya. InsyaAllah...

#prospekshaklee
#vitaminshaklee
#agentbangiputrajaya
#surirumahdanshaklee

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Popular Posts