Monday 16 April 2018

Set Kulit Cantik dengan Shaklee



Assalamualaikum wbt

Hari ni saya nak bincangkan topik SET KULIT CANTIK, GEBU, GLOWING DAN PUTIH DENGAN SHAKLEE. 

Semua wanita mengidamkan kulit yang licin, gebu, putih,bebas dari jerawat dan glowing kan. Dalam masa yang sama kita perlu ambil tahu faktor-faktor yang mempengaruhi keadaan kulit muka seseorang itu. Jom kita tinjau perkara yang perlu kita ambil kisah supaya dapat membantu kita memelihara kulit agar lebih sihat, cantik dan bersih. 
  1. JENIS MAKANAN, kurangkan pengambilan makanan berminyak dan berkacang kerana ia mendorong kepada lebih penghasilan minyak di muka. Keadaan ini akan mendorong kpd pengeluaran jerawat dan meningkatkan kolesterol lantas akan menyebabkan liang pori tersumbat kerana penghasilan lebih banyak minyak di pori-pori kulit. 
  2. BAHAN KIMIA biasanya bagi orang yang mengenakan makeup haruslah dibersihkan makeup sebersih-bersihnya bagi mengelakkan bahan kimia dari alat komestik masuk ke dalam liang pori kulit dan akan merosakkan struktur kuit muka. 
  3. RAJIN MENCUCI MUKA bagi mengeluarkan segala kotoran yang ada di kulit dan liang pori kulit muka. 
  4. PASTIKAN PENCUCI MUKA YANG SESUAI sebaiknya pastikan jenis kulit muka samada berminyak, normal atau kering sebelum membeli pembersih muka yang sesuai dengan kulit kita. Pencuci muka yang tidak sesuai juga mendorong kepada kenaikan jerawat. Tidak semestinya orang lain sesuai kita pun sesuai. Setiap orang mempunyai jenis kulit yang berbeza. 



Shaklee ada menyediakan set kulit cantik satu badan tau. Gabungan 3 vitamin di atas akan menjadikan kulit anda halus, licin, cerah sekata satu badan dan berseri-seri. Sihat dan cantik secara selamat, terbukti berkesan dan semulajadi. 
  1. ESP , Awet Muda -Asid amino penting untuk membina otot, kuku, rambut, darah, organ kulit, gland dan lain-lain. Pengambilan yang kerap adalah kunci kepada awet muda. Merangsang pembentukan semula kulit dan otot, mengurangkan kedutan, agen anti-penuaan, mengembalikan radian kulit dan kepejalan otot, mengurangkan kedutan, percepat sembuhan luka dan mengurangkan kesan parut dan memperbaiki pigmentasi. 
  2. VITAMIN C , Mencerahkan kulit, Melambatkan proses penuaan, Menghalang pembentukan pigmen yang menghalang masalah jeragat. Sentiasa melembapkan kulit. 
  3. VITAMIN E , Melambatkan penuaan kerana antioksidan yang tinggi dalam Vitamin E mampu melambatkan proses penuaan pada mereka yang mengamalkannya. Membantu menghilangkan parut, jerawat, jeragat dan tompok hitam. 

*ESP ADALAH KUNCI UNTUK KULIT BERSERI-SERI*

Berminat dengan set kulit cantik shaklee ni!! Laju- laju hubungi saya 0133957655
Cuba tengok testimoni ni. Insyaallah puas hati. Berbaloi- baloi berbelanja kan. 





Beri diri anda peluang untuk merasa kulit putih, licin, gebu dan berseri-seri. Belum cuba belum tahu. 😍😍😍

Shaklee Independant ID : 1084335
H/P : 013 3957655 
FB : Inna Zue Zurin
Page : SeriZurin Nature Vitta e-shop
Blog : www.innazurin.blogspot.my

*These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease

#setkulitputih
#setkukitcantikshaklee
#setawetmuda
#agentbangi
#agentputrajaya

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Popular Posts