Monday 2 April 2018

Istimewanya ESP Shaklee





Serbuk Shaklee ESP protein soya adalah makanan yang bernutrisi dan enak untuk seisi keluarga.

Apakah kelebihan ESP Soya Protein Shaklee ini ?
ESP Shaklee menggunakan soya yang tidak diubahsuai secara genetik protein soyanya. [ non gmo]

ESP Shaklee dimana setiap hidangan mengandungi 14 gam protien berkualiti yang rendah lemak serta tanpa laktosa dan tanpa kolestrol.

ESP Shaklee dihasilkan dengan keperluan biologi yang lengkap dengan 9 jenis asid amoni perlu.

Ia mempunyai PDCAAS [ Skor penghadaman protein kepada asid amino] skor 1.0 yang mana keududukan tertinggi dan sama dengan protein haiwan.

Mengandungi 5 jenis keperluan vitamin B dan separuh daripada keperluan kalsium harian.

Mengandungi isoflavons semulajadi daripada soya.

Kunci kepada Soya Protein Shaklee adalah kemampuan memberi tenaga untuk satu jangkamasa panjang dimana saintis merujuk kepada tidak balas glisemiks. Makanan yang mempunyai rendah glisemik indeks bantu mengekalkan tahap gula yang stabil ,mengawal pengambilan karbohaidrat, membuat anda rasa kenyang lebih lama dan membantu mengawal nafsu makan dengan lebih mudah. Formula glisemiks indeks yang rendah ini membantu mengekalkan tenaga selepas berjam-jam dan membantu mengurangkan rasa lapar.

Sumber soya protein non- GMO ini telah dihasilkan dibawah Program Pemeliharaan Indentiti [IPP] yang bermaksud sumber kacang soya ini dipantau dan dikawal dengan ketat sepanjang proses penanaman sehingga pemprosesan.

Jom kita tengok testimoni pengguna yang konsisten ambil esp. betapa awesomenya kulit diaorang. Gebu, putih, licin dan berseri-seri.

Muka tanpa makeup dah cukup berser-seri. Nampak muda, licin dan bersinar-sinarkan. 
Apalagi mesti cuba tau. Banyak faedahnya esp ni bukan untuk kilit muka sahaja satu badan kulit cantik tau. Disamping memberi tenaga, membantu kurangkan berat juga dan membantu membakar kalori 30%. 





Shaklee Independant ID : 1084335
H/P : 0133957655
#SMS/CALL/WHATSAPP/TELEGRAM#
FB : Inna Zue Zurin
Page : SeriZurin Nature Vitta e-shop
Blog : www.innazurin.blogspot.my

*These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease

#istimewanyaesp
#promosiesp
#sumberprotein
#stokpuasa
#sumbertenaga


No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Popular Posts