Sunday 15 April 2018

Melayan makan anak, ibu suka anak lagilah gembira





Assalamualaikum wbt
Malam-malam ni bz membaking roti dan membakar  makaroni cheese. Sekali sekala melayan selera anak-anak ni seronok sebenarnya. Saya memang suka memasak. 



Anak kedua saya esok akan balik asrama. Tu yang jadi terlebih rajin. Kesian bila ingatkan duduk asrama jarang dapat makan masakan ibu. Tapi sebenarnya menu anak di asrama lebih sedap tau. Mana taknya D’Saji Caterer tau. Cuma dekat rumah dia boleh request nak makan  menu apa. Ibu akan masakkan. Sebabnya sekali sekala balik memang saya akan tanya dia dulu hari ni nak makan apa. 

Bila anak balik dari asrama ni ibu pun x sempat nk update blog pasal shaklee. Macam-macam nak kejar. Insyaallah lepas ni nantikan update daripada saya ya. Nak kulit cantik licin berseri, tak susah tau set shaklee ada. Set ni memang berbaloi-baloi. Tunggu ya update saya❤️❤️❤️

#agentshakleebangi
#agentshakleeputrajaya

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Popular Posts