Thursday 12 April 2018

Set Kurus Shaklee

Assalamualaikum wbt,

Hari ini saya nak bincang tips kurus dengan selamat dan berkesan. 
Sebelum kita bincang lebih lanjut, cuba fikirkan kenapa kita nk kurus:

  1. Sebab dah terlebih berat badan?
  2. Badan dah tak ada shape?
  3. Cepat penat bila buat sesuatu kerja?
  4. Kurang keyakinan diri.?
  5. Ada masalah jantung dan kolesterol tinggi?
  6. Perut buncit nak pakai baju semua dah tak lawa?
Pasti jawapan anda adalah salah satu daripada diatas atau lebihkan. Jadi bila minda kita berazam (set) untuk kurus maka automatik kita akan berussaha macam-macam untuk menurunkan berat badan. 

Tapi jangan lupa cara nak kuruskan badan ada caranya dan perlu diamalkan secara konsisten dan berdisplin baru perubahan positif dapat dijana disamping keadaan kesihatan badanyang kekal baik. Dengan erti kata "KURUS CARA SIHAT". Kurus cara sihat dengan shaklee dapat dicapai dengan syarat:

  1. Berhenti mengambil makanan yang tinggi kolesterol dan lemak.
  2. Ubah tabiat makanan, daripada suka menggoreng kita bakar dalam oven atau microwave. tapi sekarang dah moden dan senang acti fryer kan ada, jadi menggoreng tanpa minyak.
  3. Makan malam tidak melebihi pukul 8 malam. Ini bagi memastikan makanan sempat dihadam sebelum kita tidur. jika tidak ini akan mendorong kepada kegemukan dan perut buncit.
  4. Lebihkan makan buah-buahan dan sayur-sayuran.
  5. Lebih kan minum air masak. Air putih ni dapat membantu kita rasa kenyang dan melancarkan penyerapan vitamin yang diambil dan  pengaliran darah ke seluruh badan. 
  6. Makan makanan bijirin seperti oat dimana oat dapat membantu menyingkirikan kolesterol dalam darah.
  7. Lakukan senaman sekurang-kurangnya 3x seminggu. Sekali dalam 30 minit sudah memadai. Tak susah tau nak senaman, saya naik turun tangga je kat dalam rumah. Mula-mula saya berlari bila letih saya jalan je naik turun tangga tu. Kalau dah semput jangan terus berhenti, pastikan sudah 20 minit baru boleh berhenti berjalan. Jalan keliling dalam rumah untuk ambik nafas semasa semput tu pun ok.
Di sini ada pakej lengkap SET DIET PREMIUM DENGAN SHAKLEE



Ada 3 Peringkat Dalam Diet Sihat Shaklee

1. Bakar - Lecithin berfungsi membakar lemak di dalam tubuh badan. Omega membantu dalam pembakaran lemak tepu. Info lagi tentang LECITHINOMEGA GUARD

2. Buang - Herbalax akan buang segala mendapan degil di dalam usus yang lama tersimpan yang menyebabkan toksin terkumpul di dalam badan. Ini akan melambatkan proses metabolisma badan dan menyebabkan lemak akan terkumpul. Perut yang buncitpun akan surut sebab semua mendapan akan disingkir oleh herbalax. Herbalax juga membantu untuk masalah sembelit.

Alfafa Berfungsi mengangkut segala lemak buangan yang telah dipecahkan oleh lecithin dan omega. Alfafa juga merawat gangguan pencernaan dan penghadaman, mudah lawas, merawat masalah sembelit, menghapuskan kolestrol buruk 'LDL' dari tubuh
dan juga mengurangkan risiko penyakit jantung dan strok

3. Bina -  ESP dan Cinch membekalkan keperluan protin kepada tubuh badan dan otot agar sentiasa terpelihara dan kekal cergas semasa proses diet berjalan. Ramai orang berdiet tapi otot yang mengecut dimana mereka nampak jisim dah bekurangan. Tetapi ini adalah salah kerana kita nak kurus buang lemak tepu dan kolesterol jahat yang ada di dalam badan. Sekiranya otot yang kecut lama-kelamaan sendi tidak kuat untuk menampung berat badan seseorang, ini akan menyukarkan pergerakan sesorang pula nanti. itulah pentingnya ESP atau CHINCH sentiasa membantu memelihara otot semasa proses diet berjalan. Kita bukan nak kurus sahaja tapi kurus dan sihat!

Hubungi saya untuk order dan khidmat nasihat bagaimana cara pengambilan set diet ini.

Sekiranya budget anda tidak mencukupi boleh sahaja ambil SET KURUS BUDGET


  1. Herba Lax
  2. Lecithin
  3. Alfafa
InsyaAllah anda akan nampak hasilnya dan jangan risau produk shaklee selamat, semulajadi dan berkesan.

Jom tengok testimoni set kurus shaklee ni. Memang puas hati KURUS CARA SIHAT DENGAN SHAKLEE. Bukan setakat kurus je kulit pun putih berseri-seri tau. Keputusan di tangan anda. Whatsapp saya laju-laju kalau berminat ya. 








Shaklee Independant ID : 1084335
H/P : 013 3957655 
FB : Inna Zue Zurin
Page : SeriZurin Nature Vitta e-shop
Blog : www.innazurin.blogspot.my

*These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease

#setkurusshaklee
#setdietshaklee
#setkurusbudget
#agentbangi
#agentputrajaya

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Popular Posts