Tuesday 27 March 2018

Vitamin Minda Untuk Anak-anak Menghadapi Exam

Tentu ramai di kalangan anak-anak yang akan menduduki peperiksaan hujung tahun ni. Ada peperiksaan utama seperti SPM, PT3 dan UPSR. Malah pelajar universiti, pensyarah-pensyarah dan juga sangat sesuai untuk mereka yang banyak menggunakan minda untuk berfikir semasa bekerja. Jom bantu mereka untuk kekal fokus, meningkatkan daya ingatan malah dapat mengekalkan kesihatan mereka dalam menempuh peperiksaan dan tugasan harian mereka.

Shaklee ada menyediakan rangkaian vitamin yang sesuai untuk menggalakkan fungsi optimum otak. Vitamin yang disarankan adalah seperti berikut:




  1. ESP - diperlukan untuk pembentukan sel baru. Membantu membekalkan tenaga dan dapat mebakar kalori sehingga 35%.
  2. Lecithin - Menggalakkan fungsi optimum otak dari sumber utama cholin. Disamping memecahkan munurunkan paras kolesterol
  3. B Complex - Membantu meningkatkan fungsi otak serta mengurangkan tekanan. Metabolisma tenaga dan membina sel darah dan juga untuk kecantikan.
Sekiranya ada budget lebih boleh tambahkan vitamin Omega Guard dan Ostematrix untuk mereka.

Hubungi saya untuk khidmat nasihat pemakanan vitamin shaklee anda. Anak berjaya ibu gembira. Yang penting masa depan anak-anak kita lebih cerah untuk melangkah lebih jauh ke masa hadapan. lebih-lebih lagi zaman teknologi sekarang ini, semua anak-anak bijak jadi persaingan untuk masuk ke universiti adalah sangat sengit.




    Shaklee Independant ID : 1084335
    H/P : 013 3957655 #SMS/CALL/WHATSAPP/TELEGRAM#
    FB : Inna Zue Zurin
    Page : SeriZurin Nature Vitta e-shop
    Blog : www.innazurin.blogspot.my

    *These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease

    #vitaminminda
    #shakleeproducts
    #vitaminshaklee
    #anakcerdikpandaigenius


    No comments:

    Post a Comment

    Related Posts with Thumbnails

    Popular Posts