Monday 3 March 2014

CoQHealth Penawar Sakit Jantung ,Darah Tinggi & Diabetes

Lindungi Jantung Anda

Penyakit jantung kekal sebagai satu daripada punca utama kematian dunia. Namun berita baiknya dapat dibendung dengan cara mengekalkan kesihatan paras kolesterol dalam darah dengan menukar gaya hidup anda melalui senaman berjadual, pengurusan tekanan dan diet seimbang.


COQHealth Plus mengandungi kesemua proprietari semulajadi daripada campuran 28mg coq10 dengan vitamin e dan ekstrak teh hijau yang didatangkan dalam kapsul bioketersediaan minyak kacang soya bagi memastikan potensi penguraian maksimum dan penyerapan yang lebih baik. COQ10 dapat membantu:
  • Menyokong Penghasilan Tenaga Bagi Jantung
  • Menggalak dan Melindungi Arteri Sihat terhadap Pengoksidaan LDL.
  • Meningkatkan Peredaran Darah.
  • Membantu menambah dan Mengekalkan paras CoQ10 di dalam darah.


CoQ10 turut bermanfaat dalam mencegah penyakit jantung, parkinson, tekanan darah tinggi, menstabilkan kolesterol bagi penghidap diabetes.

Turut membantu meningkatkan tahap kesuburan dengan meningkatkan kuantiti, kualiti dan pergerakan sperma bagi lelaki dan meningkatkan kualiti ovum bagi wanita.

CoQ10 juga bagus untuk meningkatkan tenaga sekaligus mengelakkan keletihan. Kajian menunjukkan pengambilan coq10 setiap hari boleh mengurangkan simptom keletihan sehingga 90%. CoQ10 ditemui dalam setiap sel tubuh badan manusia dan amat diperlukan untuk menghasilkan tenaga terutamanya di bahagian jantung, iatu otot yang bekerja paling kuat dalam tubuh kita.




Dos Pengambilan : 1 capsul 1 hari




Hubungi saya Inna / Zue / Zurin 
Shaklee Independant ID : 1084335
H/P : 013 3957655 #SMS/CALL/WHATSAPP/WECHAT/TELEGRAM#
FB : Inna Zue Zurin
Page : SeriZurin Nature Vitta e-shop
Blog : www.innazurin.blogspot.com

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.


No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Popular Posts