Monday 24 March 2014

Testimoni Omega Guard Shaklee

Testimoni sinus anak saya yusof.

Anak saya ni bangun pagi mesti berhingus... bisinglah juga hari2 dengar dia dok sembur buang hingus kat toilet pagi2 tu.

Selepas amalkan omega guard shaklee dlm 2 minggu alhamdulillah sekarang saya tak dengar lagi yusof menghembus hingus lagi pagi2. Mula2 saya x perasan.. tp ada orang yang tegur. Tq Allah... saya bersyukur.

Omega shaklee memang terbaik. 




Pelanggan merasa kenyang dengan mengambil Omega Guard. Ini kerana kandungan DHA yang pekat dapat membantu kita merasa kenyang .



Hubungi saya Inna / Zue / Zurin 
Shaklee Independant ID : 1084335
H/P : 013 3957655 #SMS/CALL/WHATSAPP/WECHAT/TELEGRAM#
FB : Inna Zue Zurin
Page : SeriZurin Nature Vitta e-shop
Blog : www.innazurin.blogspot.com

*These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease







No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Popular Posts