Wednesday 12 March 2014

Ketahui Manfaat Garlic


Garlic Shaklee dibuat daripada bawang putih jenis premium, bebas daripada racun perosak dan ditanam secara organik di California USA diwaktu musim panas.

Dihasilkan  secara eksklusif pada suhu bilik tanpa haba untuk memastikan pengekalan 100% Allicin aktif. Perisa herbanya terhasil daripada kombinasi 2 ekstrak herba (rosemary dan spearmint). Ia mengandungi pelabagai vitamin E untuk meningkatkan sebatian aktif garlic dan keberkesanannya didalam tubuh badan kita. Setiap 2 tablet membekalkan 100mg ekstrak garlic tulen yang menyamai 2 ulas garlic besar.




Manfaat Utama Garlic Shaklee

  1. Mengandungi Spearmint - mempertingkatkan sistem penghadaman, fungsi jantung.
  2. Antibiotik Yang Selamat dan Semulajadi  - Garlic antibiotik semualjadi dan ianya selamat untuk jangka masa panjang untuk mempertingkatkan sistem imun badan, menghalang penyakit berjangkit seperti selsema, kulat, kuman, virus dan yis canadia.
  3. Menghalang Alergi - Mempertingkatkan penyakit berkait sistem imun seperti hiung sensitif, sinus, alergi, asma, selsema dan hepatitis.
  4. Memepertingkatkan Sistem Penghadaman - Formula unuknya mampu mempertingkatkan masalah berkaitan penghadaman seperti kembung perut,gastrik dan ketidakhadaman.
  5. Momoderatkan Tekanan Darah Tinggi - Kajian menunjukkan pengambilan 2-4 tablet garlic akan menurunkan darah tinggi 8 point.
  6. Detoksifikasi - Garlic mampu mengeluarkan raksa daripada tubuh dengan pantas. Raksa, plumbum dan kadmium adalah logam toksik yang akan menaikkan tekanan darah. Tambahan garlic mampu melindungisel-sel darah dari kemusnahan logam dan menhalang kerosakan hati drp bahan kimia.
  7. Menurunkan kolesterol - tutunkan kolesterol LDL, mengurangkan bekuan darah; meningkatkan HDL , melindungi jantung dan menghalang penyakit koronari.
  8. Mencegah Kanser - Membantu dan Merawat Kanser dengan mengurangkan bahan pencetusan kejadian knser - Nitrosamine.
  9. Menstabilkan Glukos - Menolong menstabilkan glukos di dalam tubuh kita.
Cadangan : Untuk pemeliharaan kesihatan 2 tablet sehari selepas makan. Untuk radang dan alergi, 2 kali sehari, 2 tablet setiap kali. Untuk kanser, darah tinggi 2-3 kali sehari, 2 tablet setiap kali.


Hubungi saya Inna / Zue / Zurin 
Shaklee Independant ID : 1084335
H/P : 013 3957655 #SMS/CALL/WHATSAPP/WECHAT/TELEGRAM#
FB : Inna Zue Zurin
Page : SeriZurin Nature Vitta e-shop
Blog : www.innazurin.blogspot.com

*These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Popular Posts