Tuesday 4 March 2014

Manfaat Utama CaratoMax


CaratoMax shaklee mengandungi 6 varieti karotina, diekstrak dari rangkaian sayur-sayuran dan buah-buahan yang kaya dengan sifat anti-oksida seperti rumpai laut, biji anggur, tomato, brokoli, marigold, epal, kentang, minyak swait, dan lain-lain. 

Ahli nutrisi mencadangkan pengambilan 5-9 hidangan sayuran dan buahan untuk mengekalkan konsentrasi beta karotena didalam darah seterusnya memelihara ke
sihatan penglihatan, kulit dan mencegah kanser.


Manfaat Utama:

1. Mempertingkatkan Penglihatan- menghasilkan "ungu visual" yang membolehkan kita mengekalkan penglihatandidalam gelpa. Ia mempertingkatkan masalah penglihatan seperti rabun malam,rabun dekat, mata kering, kelesuan mata, galucoma, katarak, floaters, eye bag dan linkaran hitam keliling mata.

2. Meredakan Penyakit Kulit - Pengambilan yang banyak akan melegakan masalah kulit seperti psoriasis, senile palque, kulit kering, kulit gugur, dan jerawat. Penggunaan luaran untuk merawat pustule, scabies, ackne dan sakit kulit.

3. Melindungi Ephithelial - Ia memelihara lapisan luar kornea, rongga oral, usus, perut, paru-paru, bronkus, pundi kencing, ovari semasa disintegrasi tisu dan merawat ulser saluran usus.

4. Melawan Kanser dan Oksidasi - Pengambilan kerap beta karotena mengukuhkan sistem imun, 
melambatkan penuaan dan menyekat ativiti bahan kanser, terutama sekali kanser paru-paru dan payudara. Ia juga mengurangkan radikal bebas dan menyingkirkan sel-sel mati yang teroksida.

5. Menghalang Infeksi - Meransang enzim membunuh kuman, menyekat dan mempertingkatkan kondisi penyakit sistem resporitari paru-paru, batuk, hepatitis, asma, demam dan selsema.


6. Menggalakkan Perkembangan Tumbesaran Normal dan SIhat - Merangsang perkembangan kanak-kanak/remaja, menguatkan tulang, melindungi rambut, kulit, membran mukosa, gigi dan gusi sihat. Juga penghasilan sperma yang sihat.






Kandungan Nutrisis CaratoMax yang mengandugi 6 varieti karotena, yang diekstrak dari rangkaian sayuran dan buahan yang kaya dengan sifat anti oksidan seperti tertera:




Satu hidangan Shaklee CaratoMax bersamaan dengan :



Memang berbaloi... agak mustahil untuk memenuhi keperluan diet harian kita sebanyak inikan... dengan caratomax.. hanya 1 capsul mampu membekalkan pelbagai hidangan zat dan vitamin.


Hubungi saya Inna / Zue / Zurin 
Shaklee Independant ID : 1084335
H/P : 013 3957655 #SMS/CALL/WHATSAPP/WECHAT/TELEGRAM#
FB : Inna Zue Zurin
Page : SeriZurin Nature Vitta e-shop
Blog : www.innazurin.blogspot.com


*These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease


No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Popular Posts