Saturday 5 May 2018

ALAHAN KULIT BAIK DENGAN GLA COMPLEX

Assalamualaikum wbt



Sebagaimana yang kita tahu GLA COMPLEX SHAKLEE sangat bagus untuk wanita. Begitu banyak manfaat yang boleh kita perolehi daripada 1 capsul GLA ini setiap hari. Jom kita amalakan kerana memelihara kesihatan badan adalah perlu bagi mengekalkan tahap kesihatan yang optimum bagi memudahkan kita menyempurnakan tugasan harian kita. Badan sihat kitapun semangat nak kerja dan mudah untuk melakukan ibadat lebih sempurna. 



Jom tinjau testimoni GLA COMPLEX SHAKLEE ni. Anak sahabat saya mengalami alahan kulit beberapa bulan yang lalu. Jadi saya cadangkan pengambilan GLA bagi membantu masalah  alahan anaknya. Alhamdulillah dengan mengamalkan pengambilan vitamin C Shaklee dan GLA Complex Shaklee alahan anak sahabat saya dapat dikawal. Bintik-bintik baru tak jadi nak tumbuh seperti sebelumnya. Syukur sangat ianya sangat membantu. 

GLA COMPLEX SHAKLEE sememangnya baik untuk mengawal alahan kulit dan masalah kulit seperti ekzema, dermatitis dan psoriasis. Disamping itu ia juga mengandungi vitamin E yang sangat tinggi anti oksidan  yang mampu melambatkan proses penuaan. 

Mencegah adalah lebih baik daripada merawat.  Berminat!! Boleh hubungi kak inna ya di talian 0133957655

Shaklee Independant ID : 1084335
H/P : 013 3957655 
FB : Inna Zue Zurin
Page : SeriZurin Nature Vitta e-shop
Blog : www.innazurin.blogspot.my

*These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease

#glacomplexshaklee
#awetmuda
#vitaminE
#alahankulit
#ekzema
#psoriasis
#periodtakteratur
#vitaminkehamilan
#vitaminkesuburan
#agenbangi
#agenputrajaya
#agenbandarseriputra
#agennilai

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Popular Posts