Wednesday 30 May 2018

Performance Drink



Alhamdulillah selepas 13 hari berpuasa rasa letih tu agak kurang dengan bekalan performance drink di waktu sahur. Saya lebih suka bancuhannya dengan air sejuk kerana rasanya yang lebih sedap dan segar untuk diminum. Bukan sahaja di waktu sahur sahaja kita boleh minum performance drink ni, semasa waktu berbuka pun boleh. Bancuh 1 sudu kecil hingga 1 sudu besar dalam 1 cawan air sejuk dan minum..amat menyegarkan. Sekiranya ditambah dengan esp atau mealshake lagi sedap. Jadi mcm susu berperisa oren.. macam minuman yogurt tu.

PERFORMANCE DRINK ni sangat hebat..KENAPA???
  1. Performance Drink (PD) adalah minuman ahli sukan yang mengandungi imbangan elektrolit yang sempurna untuk membantu mencegah dehydration, seperti fungsi minuman isotonik.
  2. Performance Drink (PD) membekalkan 3 jenis karbohidrat bagi tenaga dan stamina.
  3. Performance Drink (PD) mengandungi formula karbohidrat unik Shaklee iaitu opticarb yang membekalkan tenaga serta merta. Opticarb ialah rangkaian karbohidrat yang memberikan kita tenaga berterusan tanpa menganggu kestabilan gula dalam darah.
  4. Performance Drink (PD) Fungsinya tak sama dengan milk booster atau makanan penambah susu lain kerana ia bukan untuk menambah susu sebaliknya menjaga sistem tubuh badan kita dalam sehari berpuasa dan menyusu/mengepam.

Stok bancuhan Performance Drink boleh aje disimpan dalam peti sejuk. Bila nk minum aje stok bancuhan dah ada.. kalau nk buat dalam 500ml air tu bolehlah bancuhkan 2 sudu besar performance drink ke dalam bekas air dan simpana dalam peti ais.. rasa performance drink ala2 oren tang tu.. xlah manis macam air oren tu. Tp manis manks buah gitu.
Jom cuba sekali. Insyaallah anda akan merasakan perbezaannya dari segi tenaga.. tak rugi tau.
Hubungi kak inna untuk order ya di talian 0133957655

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Popular Posts