Thursday 17 May 2018

VITAMIN CERGAS BANGUN PAGI




Susah nak bangun pagi untuk bersahur dan pergi kerja? Jangan risau shaklee ada vitamin yang dapat membantu anda merasa cergas dan sihat seawal bangun pagi untuk memulakan aktiviti harian dan bersahur. 

Sebelum itu cuba pastikan anda minum air yang cukup sekurang-kurangnya 2litre sehari. Kebiasaan badan akan merasa letih dan lesu apabila kekurangan air dan tidak cukup tidur secukupnya. Oleh itu pastikan air putih cukup ya. 
Badan yang kekurangan vitamin juga. Akan menyebabkan kita merasa letih dan menyukarkan kita bangun pagi. Set vitamin shaklee ini dapat membantu masalah anda.

Kenapa OMEGA GUARD SHAKLEE

Omega Guard Shaklee mengandungi DHA dan EPA yang kita tahu bagus untuk otak. Apabila badan kita penat, saraf akan bengkak dan ini membuatkan pengaliran darah tidak lancar dan ini sebabnya kita lagi mudah rasa letih. Tetapi Omega ini berfungsi sebagai anti inflamasi maka ia akan mengurangkan  bengkak pada saraf dan pengaliran darah akan lancar seterusnya membuatkan badan kita ringan maka dengan ini kita akan mudah bangun dari tidur.

Kenapa OSTEMATRIX SHAKLEE

Ostematrix Shaklee mengandungi keperluan kalsium dan magnesium yang mencukupi untuk badan manusia. Ditambah dengan vitamin D yang mencukupi sangat membantu penyerapan vitamin ini secara menyeluruh.
Pengambilan biasa yang saya amalkan ialah 2 biji sebelum tidur untuk dapatkan rehat yang mencukupi. Kita biasanya tahu kalsium untuk tulang tapi kalsium tanpa magnesium tidak akan dapat kesan yang sempurna kerana magnesium sangat perlu untuk saraf. Pengambilan ostematrix juga sangat membantu kestabilan tekanan dalam darah.


Hubungi kak ina ya untuk pesanan 0133957655


*These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Popular Posts