Saturday 12 May 2018

VITAMIN BULAN PUASA

Assalamualaikum semua

Insyaallah tinggal 4 hari sahaja lagi kita akan berpuasa. Sudahkah anda bersedia untuk menghadapi puasa nanti?

Shaklee ada vitamin bulan puasa tau yang membantu anda memberi tenaga, vitamin, mineral dan sumber protein yang diperlukan oleh badan sepanjang bulan Ramadhan akan datang ini. Bagi memastikan badan sentiasa sihat bertenaga dan cukup keperluan zat dan vitamin anda boleh cuba set VITAMIN BULAN PUASA ini. 

  1. ESP membekalkan protin dan membantu perut rasa kenyang lebih lama. Membantu memberi tenaga kerana bekalan protin yang mencukupi membantu badan merasa lebih bertenaga sepanjang hari. 
  2. MEALSHAKE membekalkan zat vitamin dan mineral kepada tubuh badan sepanjang hari
  3. PERFORMANCE DRINK minuman isotonik yang sihat bebas daripada karbon dioksida dan semulajadi. Membantu memberi tenaga kepada badan dalam bulan puasa nanti. Jadi badan akan kurang merasa letih dan lesu. 
Vitamin ini sangat membantu semasa sahur kerana penyediaannya yang sangat cepat dengan mencampurkan semua vitamin diatas dalam satu cawan dengan air suam atau dengan air sejuk atau jus dan sudah siap untuk diminum semasa sahur. Tak rugi ada stok vitamin ni tau. Sesuai untuk seisi keluarga. 

Sekiranya berminat boleh hubungi k inna ya untuk order. 

Shaklee Independant ID : 1084335
H/P : 013 3957655 
FB : Inna Zue Zurin
Page : SeriZurin Nature Vitta e-shop
Blog : www.innazurin.blogspot.my

*These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease

#vitaminbulanpuasa
#espshaklee
#performancedrink
#mealshake
#tambahtenagabulanpuasa
#agenshaklee
#agenbangi
#agenputrajaya
#agenbandarseriputra
#dropshipshaklee

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Popular Posts